Rendelés

A program a letöltés után azonnal használható!

A vásárlás folyamata:

  1. Megrendelőlap pontos kitöltése és elküldése. Erről egy automatikus visszaigazolást fog kapni a megadott e-mail címre.
  2. Kollégáink készítenek egy ideiglenes, 30 napig érvényes kulcsot, amit rövid időn belül elküldenek az e-mail címére. Ezzel a kulccsal már teljesértékűen használható a program.
  3. Programjainkhoz alapértelmezetten távszámlát küldünk, de kérhető normál számla is, melyet postázunk.
  4. Amint átutalta az összeget, elküldjük a program használatához szükséges kulcsot, amivel már élesben számlázhat.

Új számlázó program vásárláskor 3 év teljeskörű támogatást* adunk a szoftvereinkhez.
Ezidő alatt, a számlázó program korlátlanul használható, díjmentesen frissíthető és díjmentes segítségnyújtás érhető el, telefonon és e-mail-ben.

A számlázó program és a támogatás további használatához kedvezményes áron vásárolhat frissítő kulcsot.

*Kivéve az 1 éves változatokat, ahol 1 év támogatást adunk

A csillaggal jelzett mezők kitöltése szükséges a rendelés feldolgozásához, mert a számla ezen adatok alapján készül!

Rendeléséről 1 percen belül egy automatikus visszajelzést fog kapni a megadott e-mail címre.

A programjainkra egységesen (a törvényben előírt 14 nap helyett) 100 napos feltétel nélküli pénzvisszafizetési garanciát vállalunk!


Néhány referencia a több mint 15.700 ügyfelünk közül:

Számlázó program  referencia: OTP magánnyugdíj Számlázó program  referencia: Alföldi Környezetvédelmi Kft.  logo Számlázó program  referencia: Intep Kft. logoSzámlázó program  referencia: Samsung Electronics
Számlázó program  referencia: PR Audit logo Számlázó program  referencia: Mobilszerviz logo Számlázó program  referencia: Unire logo Számlázó program  referencia: Edi sys logo