Az Infocentrum számlázó program működéséhez szükséges
- regisztrációs kulcs rendelését,
- frissítését,
- módosítását,
Itt van lehetőség a számlázó programhoz tartozó modulok
- környezetvédelmi termékdíj modul
- távnyomtatás (távszámla) modul
- könyvelési export modul
Az adatok pontos kitöltése nagyon fontos, mert ezek az adatok szerepelni fognak a számlázó program használatához szükséges kulcsban és a kinyomtatott bizonylatokon is.
Új számlázó program rendelése
Ha még nem rendelkezik regisztrációs kulccsal, és a számlázó program kipróbálása után a megvásárlás mellett dönt, akkor ezen az űrlapon keresztül tudja megrendelni a kulcsot.
Az űrlapot a program [Beállítások]/[Alapbeállítások] menüpontban valamint a [Beállítások]/[Alapbeállítások]/[Internet] menüpontban találja a Rendelés gombra kattintva.
Minden új rendeléshez 3 év *teljeskörű támogatás jár. Válassza ki a rendelni kívánt programváltozatot a csúszka segítségével. Majd a Rendelés gombra kattintva küldje el a rendelését.
Kiegészítő modulok rendelése
Számlázó programjaink Professional változata tartalmazza a kiegészítő modulokat, ezen kívül bármelyik változatához (Light, Szolgáltató, Kereskedő) rendelhetőek.
A rendelési formon a Modulok fülre kattintva a megfelelő checkbox kipipálásával tudja kiválasztani a modult.
A modult önállóan a már meglévő számlázó programja mellé is megvásárolhatja, illetve új program vásárlása során kiegészítő modulként.
A rendelés véglegesítéséhez kattintson a Rendelés gombra.
Számlázó program 1 éves frissítés
Amennyiben már rendelkezik regisztrációk kulccsal, és ennek az érvényességi idejét kívánja újabb 1 évre meghosszabbítani, azt ezen az űrlapon keresztül teheti meg.
Ez további 1 évre *teljeskörű támogatást jelent. A programváltozatot és az adatokat a számlázó program automatikusan kitölti. Ha a kötelező mezők közül valamelyik hiányzik akkor azt még a frissítés-rendelés feladása előtt töltse ki.
Számlázó program 3 éves frissítés
Amennyiben már rendelkezik regisztrációk kulccsal, és ennek az érvényességi idejét kívánja újabb 3 évre meghosszabbítani, azt az alábbi űrlapon keresztül teheti meg.
Ez további 3 évre *teljeskörű támogatást jelent. A programváltozatot és az adatokat a számlázó program automatikusan kitölti. Ha a kötelező mezők közül valamelyik hiányzik akkor azt még a frissítés-rendelés feladása előtt töltse ki.
Verzióváltás
Amennyiben másik programváltozatra szeretne áttérni, vagy kiegészítő modulokat vásárolna, az ehhez szükséges új kulcsot ezen az űrlapon tudja megrendelni. A csúszkán tudja kiválasztani az új változatot, ahol a jelenlegi verzió -kiszürkítve- is látszik. Modult – elektronikus számlázás- a Modulok fül alatt választhat vagy törölhet.
Adatmódosítás
Amennyiben az adószám vagy a cégnév változik, új kulcsot kell rendelni mivel ez a két adat a kulcsban van tárolva. Az űrlapot az új adatokkal kell feladni. Ebben az esetben a kulcs többi adata nem változik.
*A teljeskörű szolgáltatásba beletartozik a programfrissítés, valamint ügyfélszolgálatunk mely telefonon vagy e-mailben is felhasználóink rendelkezésére áll.