Rendelés programból

Az Infocentrum számlázó program működéséhez szükséges

  • regisztrációs kulcs rendelését,
  • frissítését,
  • módosítását,
az alábbi űrlapok segítségével lehet elvégezni.

Itt van lehetőség a számlázó programhoz tartozó modulok
  • környezetvédelmi termékdíj modul
  • távnyomtatás (távszámla) modul
  • könyvelési export modul
megrendelésére is.

Az adatok pontos kitöltése nagyon fontos, mert ezek az adatok szerepelni fognak a számlázó program használatához szükséges kulcsban és a kinyomtatott bizonylatokon is.

Új számlázó program rendelése

Ha még nem rendelkezik regisztrációs kulccsal, és a számlázó program kipróbálása után a megvásárlás mellett dönt, akkor ezen az űrlapon keresztül tudja megrendelni a kulcsot.

Az űrlapot a program [Beállítások]/[Alapbeállítások] menüpontban valamint a [Beállítások]/[Alapbeállítások]/[Internet] menüpontban találja a Rendelés gombra kattintva.

Minden új rendeléshez 3 év *teljeskörű támogatás jár. Válassza ki a rendelni kívánt programváltozatot a csúszka segítségével. Majd a Rendelés gombra kattintva küldje el a rendelését.

Kiegészítő modulok rendelése

Számlázó programjaink Professional változata tartalmazza a kiegészítő modulokat, ezen kívül bármelyik változatához (Light, Szolgáltató, Kereskedő) rendelhetőek.

A rendelési formon a Modulok fülre kattintva a megfelelő checkbox kipipálásával tudja kiválasztani a modult.

A modult önállóan a már meglévő számlázó programja mellé is megvásárolhatja, illetve új program vásárlása során kiegészítő modulként.

A rendelés véglegesítéséhez kattintson a Rendelés gombra.

Számlázó program 1 éves frissítés

Amennyiben már rendelkezik regisztrációk kulccsal, és ennek az érvényességi idejét kívánja újabb 1 évre meghosszabbítani, azt ezen az űrlapon keresztül teheti meg.

Ez további 1 évre *teljeskörű támogatást jelent. A programváltozatot és az adatokat a számlázó program automatikusan kitölti. Ha a kötelező mezők közül valamelyik hiányzik akkor azt még a frissítés-rendelés feladása előtt töltse ki.

Számlázó program 3 éves frissítés

Amennyiben már rendelkezik regisztrációk kulccsal, és ennek az érvényességi idejét kívánja újabb 3 évre meghosszabbítani, azt az alábbi űrlapon keresztül teheti meg.

Ez további 3 évre *teljeskörű támogatást jelent. A programváltozatot és az adatokat a számlázó program automatikusan kitölti. Ha a kötelező mezők közül valamelyik hiányzik akkor azt még a frissítés-rendelés feladása előtt töltse ki.

Verzióváltás

Amennyiben másik programváltozatra szeretne áttérni, vagy kiegészítő modulokat vásárolna, az ehhez szükséges új kulcsot ezen az űrlapon tudja megrendelni. A csúszkán tudja kiválasztani az új változatot, ahol a jelenlegi verzió -kiszürkítve- is látszik. Modult – elektronikus számlázás- a Modulok fül alatt választhat vagy törölhet.

Adatmódosítás

Amennyiben az adószám vagy a cégnév változik, új kulcsot kell rendelni mivel ez a két adat a kulcsban van tárolva. Az űrlapot az új adatokkal kell feladni. Ebben az esetben a kulcs többi adata nem változik.

*A teljeskörű szolgáltatásba beletartozik a programfrissítés, valamint ügyfélszolgálatunk mely telefonon vagy e-mailben is felhasználóink rendelkezésére áll.